Σύμφωνα με την πρόσφατη έκθεση του ναυλομεσιτικού οίκου Allied Shipbroking, οι Έλληνες βρίσκονται στη δεύτερη θέση πίσω από την Κίνα στον τομέα των αγοραπωλησιών μεταχειρισμένων-second hand πλοίων.
Η Κίνα έχει αγοράσει συνολικά 300 πλοία. Στους βασικούς τύπους πλοίων απέκτησαν 194 φορτηγά πλοία, 65 δεξαμενόπλοια, 23 μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και 11 υγραεριοφόρα.
Οι ελληνικών συμφερόντων εταιρείες αγόρασαν συνολικά 200 πλοία. Στους βασικούς τύπους απέκτησαν 127 φορτηγά πλοία, 46 δεξαμενόπλοια, έξι μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και επτά υγραεριοφόρα.
Ακολουθούν η Τουρκία με 75 αγορές, η Νορβηγία με 47 και η Νότια Κορέα με 45.
Μέσα στο 2024 συνολικά άλλαξαν χέρια 1.692 πλοία. Εκ των οποίων στους βασικούς τύπους έχουμε 764 φορτηγά, 456 δεξαμενόπλοια. 206 μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και 94 υγραεριοφόρα.
Η Κίνα διατηρεί τα πρωτεία στο σύνολο των παραγγελιών για ναυπηγήσεις έχοντας βάλει με 240. Ακολουθούν οι Έλληνες με 197, οι Σιγκαπουριανοί με 183, οι Ιάπωνες με 110 και οι Γερμανοί με 99. Τους τελευταίους 12 μήνες δόθηκαν συνολικά 3.029 παραγγελίες για τη ναυπήγηση 666 δεξαμενόπλοιων, 485 φορτηγών, 290 πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και 237 gas carriers.
ΜΗΝΑΣ ΤΣΑΜΟΠΟΥΛΟΣ
No comments:
Post a Comment
Η Φωνή του Λ.Σ. δεν υιοθετεί απόψεις από καταγγελίες και σχόλια αναγνωστών καθώς και άρθρα που το περιεχόμενο τους προέρχετε από άλλες σελίδες και αναδημοσιεύονται στον παρόντα ιστότοπο και ως εκ τούτου δεν φέρει οιασδήποτε φύσεως ευθύνη. Για οποιαδήποτε παράπονα και διευκρινίσεις ή αν επιθυμείτε να διαγράψουμε ένα άρθρο ή ένα σχόλιο μπορείτε να στείλετε το μήνυμα σας στο group.voice.ls@gmail.com.