Στιγμές ανησυχίας βίωσαν οι επιβάτες του επιβατηγού-οχηματαγωγού «Κίσαμος», το οποίο προσάραξε σε αβαθή κοντά στο λιμάνι του Αδάμαντα στη Μήλο, έπειτα από αιφνίδιο μπλακάουτ που σημειώθηκε τις πρώτες πρωινές ώρες.
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, το περιστατικό σημειώθηκε περίπου στις 5:00 το πρωί, ενώ το πλοίο εκτελούσε το δρομολόγιο Πειραιάς – Μήλος – Σούδα. Η διακοπή ηλεκτροδότησης προκάλεσε τεχνικό πρόβλημα, με αποτέλεσμα το πλοίο να προσαράξει σε αβαθή, σε μικρή απόσταση από το λιμάνι του Αδάμαντα.
Μέχρι στιγμής δεν υπάρχουν αναφορές για τραυματισμούς, ενώ στο πλοίο το οποίο καταπλέει στο λιμάνι της Μήλου επιβαίνουν 1.246 επιβάτες και 108 μέλη του πληρώματος.
Τι ανέφεραν οι επιβάτες
Όπως περιέγραψε επιβάτης του πλοίου, οι ταξιδιώτες ενημερώθηκαν από τα μεγάφωνα ότι είχε παρουσιαστεί τεχνική βλάβη.
«Μας ενημέρωσαν για ένα τεχνικό πρόβλημα του πλοίου. Έγινε μπλακάουτ και βγήκαμε έξω κάποιοι επιβάτες. Είδαμε ότι βρισκόμασταν δίπλα σε μια βραχονησίδα και μας είπαν ότι θα γίνει άφιξη στο λιμάνι της Μήλου», ανέφερε.
«Έχουμε φτάσει έξω από το λιμάνι της Μήλου και περιμένουμε το Λιμενικό να κάνει την επιθεώρηση για το πρόβλημα. Παραμένουμε όλοι στο πλοίο», δήλωσε.
Οι αρμόδιες αρχές διερευνούν τα αίτια της βλάβης που οδήγησε στην προσάραξη, ενώ αναμένεται η ολοκλήρωση των ελέγχων προκειμένου να αποφασιστούν τα επόμενα βήματα για την ασφαλή αποβίβαση των επιβατών και τη συνέχιση του δρομολογίου.

No comments:
Post a Comment
Η Φωνή του Λ.Σ. δεν υιοθετεί απόψεις από καταγγελίες και σχόλια αναγνωστών καθώς και άρθρα που το περιεχόμενο τους προέρχετε από άλλες σελίδες και αναδημοσιεύονται στον παρόντα ιστότοπο και ως εκ τούτου δεν φέρει οιασδήποτε φύσεως ευθύνη. Για οποιαδήποτε παράπονα και διευκρινίσεις ή αν επιθυμείτε να διαγράψουμε ένα άρθρο ή ένα σχόλιο μπορείτε να στείλετε το μήνυμα σας στο group.voice.ls@gmail.com.