Ιστορική στιγμή στη Λαμία: Ορκίστηκαν οι πρώτες γυναίκες εθελόντριες του Στρατού - Φωνή του Λ.Σ.

Breaking

27.6.26

Ιστορική στιγμή στη Λαμία: Ορκίστηκαν οι πρώτες γυναίκες εθελόντριες του Στρατού

 

Μια ιστορική ημέρα για τις Ένοπλες Δυνάμεις της χώρας καταγράφηκε στην πρωτεύουσα της Φθιώτιδας. Πραγματοποιήθηκε το πρωί η επίσημη τελετή ορκωμοσίας των πρώτων γυναικών εθελοντριών του Στρατού, οι οποίες εντάχθηκαν στο στράτευμα στο πλαίσιο της 2026 Β’ Εκπαιδευτικής Σειράς Στρατευσίμων Οπλιτών (ΕΣΣΟ).

Η συγκινητική τελετή έλαβε χώρα στις εγκαταστάσεις του Κέντρου Εκπαίδευσης Υλικού Πολέμου (ΚΕΥΠ), στη Λαμία, σηματοδοτώντας μια νέα εποχή για το έμψυχο δυναμικό του Στρατού Ξηράς.

Παρουσία της ηγεσίας η ιστορική τελετή

Η ορκωμοσία των νεοσύλλεκτων γυναικών πραγματοποιήθηκε με κάθε επισημότητα, παρουσία του υφυπουργού Εθνικής Άμυνας, Θανάση Δαβάκη, καθώς και του αρχηγού ΓΕΣ, αντιστράτηγου Γεώργιου Κωστίδη.

Ο κ. Δαβάκης τόνισε στο χαιρετισμό του:

«Η σημερινή ημέρα φέρει έναν βαθύ, ιστορικό συμβολισμό. Για πρώτη φορά, Ελληνίδες, επιλέγοντας εθελοντικά τον δρόμο της στρατιωτικής θητείας, στέκονται δίπλα στους άνδρες συναδέλφους τους, δίνοντας τον ίδιο ιερό όρκο πίστης στην Πατρίδα.

Εδώ, στο ιστορικό Στρατόπεδο ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΑΡΧΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΤΣΑΚΑΛΟΥ στη Λαμία, ολοκλήρωσαν με επιτυχία το πρώτο βήμα. Από σήμερα, περνούν στο επόμενο στάδιο της εκπαίδευσής τους, όπου τις επόμενες εβδομάδες θα αποκτήσουν όλες τις δεξιότητες του σύγχρονου μαχητή.

Σας συγχαίρω όλες και όλους για την επιτυχή ολοκλήρωση του πρώτου σταδίου, σας καλωσορίζω στις τάξεις των Ενόπλων Δυνάμεων και εύχομαι καλή δύναμη, υγεία και κάθε επιτυχία στη συνέχεια της θητείας σας».

ΥΠΕΘΑ

Οι πρώτες γυναίκες εθελόντριες θητείας είχαν περάσει την πύλη του στρατοπέδου στη Λαμία στις 4 Ιουνίου, προκειμένου να ακολουθήσουν τη βασική στρατιωτική εκπαίδευση. Η επιτυχής ολοκλήρωση αυτού του πρώτου σταδίου της προετοιμασίας τους τις οδήγησε στο να δώσουν τον νενομισμένο όρκο, κερδίζοντας το χειροκρότημα των παρευρισκόμενων και των οικογενειών τους που βρέθηκαν στο πλευρό τους σε αυτή την ξεχωριστή στιγμή.

Δωδεκάμηνη θητεία με σημαντικά προνόμια

Οι εθελόντριες που πήραν τη μεγάλη απόφαση να φορέσουν το χακί πρόκειται να υπηρετήσουν 12μηνη θητεία, η οποία συνοδεύεται από μια σειρά από σημαντικά επαγγελματικά και υπηρεσιακά οφέλη για το μέλλον τους.

Μεταξύ των προνομίων αυτών ξεχωρίζει η πλήρης αναγνώριση του χρόνου της στρατιωτικής τους θητείας ως προϋπηρεσίας, καθώς και η επιπλέον μοριοδότηση σε μελλοντικούς διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ για την εύρεση εργασίας στο Δημόσιο.

Παράλληλα, θεσπίζεται η δυνατότητα πρόσληψής τους κατά προτεραιότητα σε κρίσιμες θέσεις πολιτικού προσωπικού των Ενόπλων Δυνάμεων, καλύπτοντας ανάγκες σε τομείς όπως το νοσηλευτικό, το διοικητικό, αλλά και το βρεφονηπιακό προσωπικό των στρατιωτικών δομών.

@lamiareport.gr Ορκίστηκαν οι πρώτες φανταρίνες του Ελληνικού Στρατού στη Λαμία #army #news #fantarines #stratos #lamia ♬ πρωτότυπος ήχος – LamiaReport.gr


Γιάννης Μαρκούτης

newpost.gr 

No comments:

Post a Comment

Η Φωνή του Λ.Σ. δεν υιοθετεί απόψεις από καταγγελίες και σχόλια αναγνωστών καθώς και άρθρα που το περιεχόμενο τους προέρχετε από άλλες σελίδες και αναδημοσιεύονται στον παρόντα ιστότοπο και ως εκ τούτου δεν φέρει οιασδήποτε φύσεως ευθύνη. Για οποιαδήποτε παράπονα και διευκρινίσεις ή αν επιθυμείτε να διαγράψουμε ένα άρθρο ή ένα σχόλιο μπορείτε να στείλετε το μήνυμα σας στο group.voice.ls@gmail.com.