Έλληνες εφοπλιστές: Στις 208 ανέρχονται οι παραγγελίες για ναυπηγήσεις μέσα στο 2024 - Φωνή του Λ.Σ.

Breaking

7.11.24

Έλληνες εφοπλιστές: Στις 208 ανέρχονται οι παραγγελίες για ναυπηγήσεις μέσα στο 2024


 Στις 208 είναι οι παραγγελίες για ναυπηγήσεις πλοίων που έχουν βάλει οι ελληνικών συμφερόντων ναυτιλιακές εταιρείες μέσα στο 2024. Πιο συγκεκριμένα και σύμφωνα με τον ναυλομεσιτικό οίκο Xclusiv Shipbrokers:


-Έχουν κάνει μέχρι στιγμής 37 παραγγελίες για φορτηγά πλοία εντός του τρέχοντος έτους (2 x Capesize, 20 x Kamsarmax, 10 x Ultramax και 5 x Handysize).


-112 παραγγελίες για δεξαμενόπλοια εντός του τρέχοντος έτους μέχρι στιγμής (9 x VlCC, 26 x Suezmax, 19 Aframax/LR2, 14 x Panamax/LR1, 24 x MR2, 13 x MR1, 7 x Small Tankers).


-28 παραγγελίες για πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων εντός του τρέχοντος έτους μέχρι στιγμής (20 x Neo-Panamax, 4 x Panamax, 4 x Feeder).


– 6 παραγγελίες εντός του τρέχοντος έτους μέχρι στιγμής για πλοία μεταφοράς LNG (6 x LNG 141k-200k cbm) και


-25 παραγγελίες εντός του τρέχοντος έτους (11 x VLGC, 9 x MGC, 2 x Handy LPG, 3 x Small LPG).


Στη γενική εικόνα έχουν γίνει οι εξής κινήσεις:


-Μεταφορέας χύδην φορτίου:


Η τρέχουσα αναλογία βιβλίου παραγγελιών προς στόλο σε όρους DWT ανέρχεται στο 10,3%, ενώ την ίδια περίοδο του 2023 ήταν 8%.


Το 32% του συνολικού βιβλίου παραγγελιών πλοίων μεταφοράς χύδην φορτίου έχει τοποθετηθεί εντός του 2024 (8 x VLOC, 32 x Newcastlemax, 9 x Capesize, 30 x P-Panamax, 118 x Kamsarmax, 3 x Panamax, 158 x Ultramax, 2 x Supramax , 61 x Handysize, 9 x Small Bulkers).


Το 13% των πλοίων μεταφοράς χύδην φορτίου που παραγγέλθηκαν το 2024 είναι προγραμματισμένο να παραδοθεί το 2028 ή αργότερα.


Δεξαμενόπλοια

Η τρέχουσα αναλογία βιβλίου παραγγελιών προς στόλο σε όρους DWT βρίσκεται στο 13,2%, ενώ την ίδια περίοδο του 2023 ήταν 6,2%.


Το 48% του συνολικού βιβλίου παραγγελιών δεξαμενόπλοιων έχει τοποθετηθεί εντός του 2024 (53 x VlCC, 45 x Suezmax, 80 Aframax/LR2, 26 x Panamax/LR1, 145 x MR2, 33 x MR1, 135 x Small Tankers (>= 10.000 DWT)).


Το 12% των δεξαμενόπλοιων που παραγγέλθηκαν το 2024 είναι προγραμματισμένο να παραδοθεί το 2028 ή αργότερα.


Κοντέινερ:

Η τρέχουσα αναλογία βιβλίου παραγγελιών προς στόλο σε όρους TEU βρίσκεται στο 24,9%, ενώ την ίδια περίοδο του 2023 ήταν 26,7%.


Το 29% του βιβλίου παραγγελιών εμπορευματοκιβωτίων έχει τοποθετηθεί εντός του 2024 (94 x ULCV, 60 x VlCV, 56 Neo-Panamax, 11 x Panamax, 21 x Handy, 44 x Feeder).


Το 39% των εμπορευματοκιβωτίων που παραγγέλθηκαν το 2024 έχουν προγραμματιστεί για παράδοση το 2028 ή αργότερα.


LNG

Η τρέχουσα αναλογία βιβλίου παραγγελιών προς στόλο σε όρους CBM ανέρχεται στο 52,4%, ενώ την ίδια περίοδο του 2023 ήταν 52,6%.


Το 23% του βιβλίου παραγγελιών LNG έχει τοποθετηθεί εντός του 2024 (2 x LNG 0-15k cbm, 6 x LNG 16k-100k cbm, 51 x LNG 141k-200k cbm, 24 x 201k+ cbm)


Το 52% του LNG που παραγγέλθηκε το 2024 έχει προγραμματιστεί να παραδοθεί το 2028 ή αργότερα.


Υγραέριο:

Η τρέχουσα αναλογία βιβλίου παραγγελιών προς στόλο σε όρους CBM ανέρχεται σε 39,4%, ενώ την ίδια περίοδο του 2023 ήταν 24%.


Το 45% του βιβλίου παραγγελιών υγραερίου έχει τοποθετηθεί εντός του 2024 (71 x VLGC, 6 x LGC, 32 x MGC, 10 x Handy LPG, 14 x Small LPG).


Το 16,5% του LPG που παραγγέλθηκε το 2024 έχει προγραμματιστεί για παράδοση το 2028 ή αργότερα.

ΜΗΝΑΣ ΤΣΑΜΟΠΟΥΛΟΣ

No comments:

Post a Comment

Η Φωνή του Λ.Σ. δεν υιοθετεί απόψεις από καταγγελίες και σχόλια αναγνωστών καθώς και άρθρα που το περιεχόμενο τους προέρχετε από άλλες σελίδες και αναδημοσιεύονται στον παρόντα ιστότοπο και ως εκ τούτου δεν φέρει οιασδήποτε φύσεως ευθύνη. Για οποιαδήποτε παράπονα και διευκρινίσεις ή αν επιθυμείτε να διαγράψουμε ένα άρθρο ή ένα σχόλιο μπορείτε να στείλετε το μήνυμα σας στο group.voice.ls@gmail.com.