Άρωμα γυναίκας στην ελληνική ναυτιλία: 17 γυναίκες διαχειρίζονται πάνω από 700 πλοία - Φωνή του Λ.Σ.

Breaking

26.12.25

Άρωμα γυναίκας στην ελληνική ναυτιλία: 17 γυναίκες διαχειρίζονται πάνω από 700 πλοία


 Οι γυναίκες του ελληνικού εφοπλισμού καταγράφουν πρωτιές και ισχυροποιούν διαρκώς τη θέση τους. Με ονόματα που κυριαρχούν σε χωρητικότητα, αριθμό πλοίων και στρατηγική επιρροή, οι σύγχρονες «καπετάνισσες» συνεχίζουν μια ιστορική παράδοση, διαμορφώνοντας το παρόν και το μέλλον της ελληνικής ναυτιλίας.


Κυριαρχία και έναντι των ανδρών:


Η Μαρία Αγγελικούση πρώτη σε χωρητικότητα με 23.544.723 dwt και 158 πλοία και η Αγγελική Φράγκου πρώτη με 171 πλοία και 15 εκατ. dwt και 287.243 teu


Η παρουσία των γυναικών στην ηγεσία των ελληνικών ναυτιλιακών εταιρειών ενδυναμώνεται συνεχώς.


Το «άρωμα γυναίκας» στην ελληνική ναυτιλία, δεν περιορίζεται μόνο στην πλοιοκτησία και στην πλοιοδιαχείριση, αλλά επεκτείνεται και σε καίριες διευθυντικές θέσεις στα γραφεία των ναυτιλιακών εταιρειών, στα πλοία, στα Πανεπιστημιακά Ιδρύματα, στις Τράπεζες, στους Νηογνώμονες, αλλά και με αποτελεσματική συμμετοχή σε διεθνείς οργανισμούς.


Σύμφωνα με τα στοιχεία που έχει συγκεντρώσει το mononews, δέκα επτά γυναίκες του ελληνικού εφοπλισμού, κατέχουν και διαχειρίζονται συνολικά περί τα 700 ποντοπόρα πλοία, που η συνολική τους αξία ανέρχεται σε αρκετά δισεκατομμύρια δολάρια.


Μάλιστα δύο γυναίκες κατέχουν και δύο πρωτιές στο σύνολο του ελληνικού εφοπλισμού, δεδομένου ότι η Μαρία Αγγελικούση είναι πρώτη σε χωρητικότητα με 23.544.723 dwt και 158 πλοία και η Αγγελική Φράγκου με 171 πλοία και 15 εκατ. dwt και 287.243 teu, πρώτη σε αριθμό πλοίων.


Επίσης, να αναφέρουμε ότι τέσσερις γυναίκες, η Αγγελική Φράγκου, η Σεμίραμις Παληού, η Αλίκη Παληού και η Ισμήνη Παναγιωτίδη, ηγούνται ναυτιλιακών εταιρειών που είναι εισηγμένες στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης.


Παλαιότερα, υπήρξε και η Φωτεινή Αχ. Καραμανλή, που διέθετε την Hellenic Carriers, εισηγμένη ναυτιλιακή εταιρεία στο Χρηματιστήριο του Λονδίνου.


Σήμερα, θα παρουσιάσουμε τις 17 γυναίκες του ελληνικού εφοπλισμού, που είναι, η Μαρία Αγγελικούση, η Αγγελική Φράγκου, η Μελίνα Τραυλού, η Άννα Αγγελικούση, η Σουζάνα Λασκαρίδη, η Ιωάννα Προκοπίου, η Σεμίραμις Παληού, η Ισμήνη Παναγιωτίδη, η Ευγενία Ανδριανοπούλου, η Αλίκη Παληού, η Μαρίλη Φραγκίστα, η Αλεξάνδρα Γκανά, η Μιλένα Παππά, η Μαριέλενα Προκοπίου, η Ελπινίκη – Έλπη Πετράκη, η Αικατερίνη Φαμέλλου και η Αμαλία Μήλιου – Θεοχαράκη,


Οι σημερινές «καπετάνισσες», στην πλειοψηφία τους είναι δεύτερης γενιάς, προερχόμενες από μεγάλες ναυτιλιακές οικογένειες.


Ωστόσο συνεχίζουν μια σημαντική και ιστορική δραστηριότητα, της Λασκαρίνας Μπουμπουλίνας, της Μαντώς Μαυρογένους και της Δόμνας Βισβίζη, που τα εμπορικά τους πλοία τα μετέτρεψαν σε πολεμικά και συμμετείχαν ενεργά στον εθνικοαπελευθερωτικό αγώνα του 1821.


Η πιο σύγχρονη καπετάνισσα είναι η Καδιώ Σιγάλα που σε ηλικία 40 ετών ήρθε στον Πειραιά από τη Σαντορίνη και θεωρείται η πρώτη γυναίκα που ασχολήθηκε τον προηγούμενο αιώνα με τη ναυτιλία.


Κορυφαία γυναίκα της μεταπολεμικής ελληνικής ναυτιλίας, θεωρείται η Αθηνά – Νουνού Μαρτίνου, που τα παιδιά της και τα εγγόνια της, αλλά και πάνω από σαράντα υπάλληλοι της που εργάστηκαν στην εταιρεία της Thenamaris, έγιναν εφοπλιστές.


Το δικό της άρωμα έδωσε και η Χριστίνα Ωνάση, κόρη του Αριστοτέλη Ωνάση, που ήταν και η πρώτη γυναίκα που συμμετείχε στα διοικητικά της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών.


Όπως και η Άννα Δρακοπούλου, κόρη του Γιώργου Δρακόπουλου, αλλά και η Μαρία Π. Τσάκου, που έφυγε πρόωρα από τη ζωή και είχε επιδείξει εξαιρετικές ικανότητες και άφησε το δικό της αποτύπωμα στην σύγχρονη ιστορία της ναυτιλίας.


Σημαντικό ρόλο έχουν οι γυναίκες και σε διεθνείς φορείς και οργανισμούς της ελληνικής ναυτιλίας, όπως είναι η Έλπη Πετράκη, που κατέχει την προεδρία στην WISTA International, η Σεμίραμις Παληού, που είναι πρόεδρος στην Intermepa και στην Helmepa, η Ιωάννα Προκοπίου που είναι αντιπρόεδρος στην BIMCO, η Μαρίλη Φραγκίστα, που είναι πρόεδρος στην Ένωση Εφοπλιστών Μάλτας, η Μεταξία Ψάλτη, που είναι αντιπρόεδρος της Intercargo, η Θεοδώρα Ρήγα, πρόεδρος της Medcruises, η Βιβή Κολλιοπούλου, πρόεδρος της WISTA Hellas, και με σημαντικές θέσεις, η Δωροθέα Ιωάννου, η Φωτεινή Ιωαννίδη, η Ελίνα Παπαγεωργίου, η Μαρία Δεληγιάννη, η Παγιέτ Παλαιολόγου, η Έλενα Τασιούλα, η Δανάη Μπεζαντάκου, η Λασκαρίνα Καρασταμάτη, η Ειρήνη Νοτιά και η Ειρήνη Νταϊφά, Άννα Λουδάρου, Χρυσάνθη Στεφάνου.


Σημαντικό είναι το γεγονός ότι η γυναικεία απασχόληση συνεχίζει να παρουσιάζει ισχυρή αυξητική τάση πάνω στα πλοία . Αναλυτικότερα, το 2023, οι γυναίκες ναυτικοί, που ήταν εγγεγραμμένες στο Ναυτικό Απομαχικό Ταμείο, εκπροσωπούσαν το 7,1% της συνολικής ναυτικής απασχόλησης στην Ελλάδα και στο Μητρώο ήταν καταγεγραμμένες 1.838 γυναίκες, υπερβαίνοντας σημαντικά τον διεθνή και ευρωπαϊκό μέσο όρο (1,2% για το 2021 και 2,4% για το 2022 αντίστοιχα).


Αλλά ας δούμε αναλυτικά τις 17 γυναίκες του ελληνικού εφοπλισμού

Η Μαρία Αγγελικούση είναι τρίτης γενιάς καραβοκύρισσα, κόρη του Γιάννη Αγγελικούση και εγγονή του Αντώνη Αγγελικούση, που στην Κατοχή συμμετείχε στην απαγωγή του Γερμανού Στρατηγού Κράϊπε στην Κρήτη και θεωρείται ο ιδρυτής της οικογενειακής ναυτιλιακής επιχείρησης. Φέρει το όνομα της γιαγιάς της Μαρίας Παπαλιού, της ιστορικής ναυτικής οικογένειας. Σπούδασε γιατρός, συμμετείχε σε αποστολές στη Ζούγκλα της Αφρικής, αλλά τώρα διευθύνει την μεγαλύτερη ναυτιλιακή εταιρεία, από το Μέγαρο της εταιρείας που καταλαμβάνει ένα ολόκληρο τετράγωνο στην Καλλιθέα. Διαχειρίζεται 158 πλοία, συνολικής χωρητικότητας 23.544.723 dwt. Η Μαρία Αγγελικούση θεωρείται η ραχοκοκαλιά της ελληνικής σημαίας, δεδομένου ότι τα περισσότερα πλοία της ταξιδεύουν με ελληνική σημαία και απασχολεί εκατοντάδες Έλληνες ναυτικούς.


Η Αγγελική Φράγκου είναι από τις κορυφαίες Ελληνίδες που διαπρέπουν στην παγκόσμια ναυτιλία. Διαθέτει την εισηγμένη ναυτιλιακή εταιρεία Navios, η οποία διαχειρίζεται συνολικά 171 πλοία, συνολικής χωρητικότητας 15.000.000 dwt και 287.243 teu. Κόρη του Καρδαμυλίτη Νικόλα Φράγκου, γεννήθηκε το 1965 και σπούδασε μηχανολογία στο Πανεπιστήμιο Farleigh Dickinson και πήρε το Master από το Πανεπιστήμιο Κολούμπια. Τα πρώτα της επαγγελματικά βήματα τα έκανε στη Wall Street ως αναλύτρια, ενώ το 2004 αγόρασε τη Navios την οποία μετέτρεψε σε μια μητρική εταιρεία με τεράστια δύναμη και μεγάλο στόλο.


Η Άννα Αγγελικούση, είναι κόρη του Αντώνη Αγγελικούση και αδερφή του Γιάννη Αγγελικούση είναι από τις πλουσιότερες γυναίκες στον κόσμο, δεδομένου διαχειρίζεται τις εταιρείες Alpha Bulkers, με 34 πλοία, χωρητικότητας 4.546.945 dwt, την Alpha Gas με 11 πλοία και 4 υπό ναυπήγηση και την Pantheon Tankers, με 40 πλοία. Συνολικά διαθέτει 89 πλοία. Στο πλευρό της είναι τα παιδιά της, Φραγκίσκος και Αντώνης Κανελλάκης.


Η Μελίνα Τραυλού, διευθύνει την Neptune Lines που διαχειρίζεται 21 πλοία. Είναι Πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών για δεύτερη θητεία. Γεννήθηκε στην Αθήνα και σπούδασε Διοίκηση Επιχειρήσεων στο Πανεπιστήμιο Northeastern στη Βοστώνη των ΗΠΑ. Είναι Πρόεδρος των ναυτιλιακών εταιρειών Neptune Lines Shipping and Managing Enterprises S.A., που κυριαρχεί στην Ελλάδα πάνω από τέσσερις δεκαετίες στον κλάδο των θαλάσσιων μεταφορών οχημάτων και της Neptune Dry Management Company, που δραστηριοποιείται στον κλάδο των θαλάσσιων μεταφορών ξηρού φορτίου.


Η Σεμίραμις Παληού, είναι σήμερα πρόεδρος της Intermepa και της Helmepa, ηγείται της εισηγμένης εταιρείας Diana Shipping, η οποία διαχειρίζεται 36 πλοία, ενώ ναυπηγεί άλλα δύο πλοία. Με σπουδές υψηλού επιπέδου, απέκτησε πτυχίο μηχανολογίας από το Imperial College του Λονδίνου και MSc στη Ναυπηγική από το University College του Λονδίνου. Επίσης, παρακολούθησε σεμινάρια εξειδικευμένα στα Οικονομικά και σε θέματα Ηγεσίας στο Harvard Business School. Τον Μάρτιο του 2015 μπήκε στο διοικητικό συμβούλιο της Diana Shipping, ενώ τον Αύγουστο του 2018 ανέλαβε Chief Operating Officer και από τον Οκτώβριο του 2019 έγινε αναπληρωτής CEO. Επισημαίνεται ότι από το 1996 μέχρι και το 1998 εργάστηκε στο Lloyd’s Register, ως ασκούμενη επιθεωρήτρια πλοίων, ενώ στη συνέχεια, εντάχθηκε στις οικογενειακές ναυτιλιακές επιχειρήσεις και ειδικότερα στην Diana Shipping Agencies, για δέκα περίπου χρόνια.


Η Τζένη (Ευγενία) Ανδριανοπούλου σήμερα διαχειρίζεται 24 πλοία με την εταιρεία Cape Shipping. Είναι κόρη του Ανδρέα Ανδριανόπουλου και της Φιφής Γιανναγά. Το 1999 ήταν η πρώτη γυναίκα που συμμετείχε στην Ελληνική Επιτροπή Ναυτιλιακής Συνεργασίας του Λονδίνου – Greek Shipping Co-operation Committee. Την οικογενειακή εταιρεία ίδρυσε ο πατέρας της Ανδρέας Ανδριανόπουλος μαζί με τον Κασιώτη εφοπλιστή Μιχάλη Λεντάκη στις αρχές της δεκαετίας του 1960, ενώ από το 1987 αυτονομήθηκε και από το 2013 η Τζένη Ανδριανοπούλου, εκτός από τα χύδην φορτίου, αγόρασε και διαχειρίζεται 9 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.


Η Σουζάνα Λασκαρίδη, Διευθύντρια της BlueCycle, Director της Laskaridis Shipping και Γενική Γραμματέας Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη. Διαχειρίζεται περί τα 100 πλοία. Το 2020, τιμήθηκε με το διεθνές βραβείο Guiltless Plastic της Ροσάνα Ορκάντι (σε συνεργασία με τη Zara Home) στην κατηγορία του βιομηχανικού ντιζάιν. Το πρωτοποριακό πρόγραμμα Blue Cycle εντάσσεται στη γαλάζια και κυκλική οικονομία. Αποβλέπει στην αέναη αξιοποίηση πλαστικών για τη δημιουργία πρώτης ύλης υψηλού επιπέδου, που σε δεύτερο χρόνο επανεντάσσεται στη βιομηχανία. Το 2020 καινοτόμησε ακόμη περισσότερο με τη δημιουργία αντικειμένων ντιζάιν από 100% ανακυκλώσιμα υλικά. Πριν στραφεί στις σπουδές της στο Ship Management και πριν ολοκληρώσει το μεταπτυχιακό της στο Ναυτικό Δίκαιο στο City University του Λονδίνου, η Σουζάνα Λασκαρίδη σπούδασε Καλές Τέχνες και πήρε Master στις Ψηφιακές Τέχνες και την Επικοινωνία. Εργάζεται στη Lavinia Corp και τη Laskaridis Shipping από το 2007 και ασχολείται με όλους τους τομείς καθημερινής διαχείρισης. Το 2018 ίδρυσε την BlueCycle, η οποία είναι το πρώτο ολοκληρωμένο πρόγραμμα Γαλάζιας και Κυκλικής Οικονομίας στην ΕΕ με μια ολιστική προσέγγιση στο πρόβλημα των θαλάσσιων πλαστικών απορριμμάτων.


Η Μαρία Φραγκίστα, διευθύνει την ναυτιλιακή εταιρεία Franco Compania Naviera, που διαθέτει 11 πλοία. Είναι πρόεδρος της Ένωσης Εφοπλιστών Μάλτας (MISC). Γεννήθηκε το 1958 στην Αθήνα. Η επαγγελματική της δραστηριότητα ξεκίνησε το 1979, όταν εργάστηκε στο τμήμα πωλήσεων της COPAIS CANNING INDUSTRY, μιας βιομηχανίας παραγωγής και εμπορίου γεωργικών προϊόντων, που έχει την έδρα της στην Ελλάδα. Στη συνέχεια εργάστηκε στην έδρα της ναυτιλιακής και εταιρείας διαχείρισης πλοίων FRANCO SHIPPING στο Λονδίνο, και κατόπιν μετακόμισε στην Αθήνα προκειμένου να εργαστεί στην εταιρεία διαχείρισης πλοίων FRANCO COMPANIA NAVIERA Α.Ε., που ιδρύθηκε στην Ελλάδα. Είναι Διευθύνουσα Σύμβουλος της FRANCO COMPANIA NAVIERA Α.Ε. από το 1995. Η Μ. Φραγκίστα είναι ενεργό μέλος πολυάριθμων φιλανθρωπικών ιδρυμάτων, μουσείων, πολιτιστικών οργανισμών και ΜΚΟ. Έχει σπουδάσει Διοίκηση Επιχειρήσεων στο Αμερικανικό Κολλέγιο της Ελλάδας «Deree».


Η Ιωάννα Προκοπίου, διαχειρίζεται δύο εταιρείες, την Prominence Maritime, που κατέχει 10 πλοία, χωρητικότητας 398.317 dwt και την Sea Traders, που διαχειρίζεται 5 πλοία. Είναι αντιπρόεδρος της BIMCO, και το 2027 θα γίνει πρόεδρος της. Είναι κάτοχος πτυχίου Ηλεκτρολόγου και Ηλεκτρονικού Μηχανικού από το Πανεπιστήμιο του Bath της Αγγλίας και μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών στη Ναυτιλία από το Πανεπιστήμιο City του Λονδίνου. Ο πατέρας της είναι ο Γιώργος Προκοπίου. Η επαγγελματική της σταδιοδρομία ξεκίνησε το 2003 σε διάφορα τμήματα της Dynacom Tankers Management και της Dynagas Ltd. Από το 2007 έως το 2009 διετέλεσε επικεφαλής των τμημάτων S&P and Projects των εταιρειών αυτών.


Η Αλίκη Παληού, είναι μη εκτελεστικό μέλος του διοικητικού συμβουλίου, της εισηγμένης ναυτιλιακής εταιρείας Performance η οποία διαχειρίζεται σήμερα 12 πλοία, ενώ ναυπηγεί άλλα δύο πλοία, τα οποία θα παραλάβει τους επόμενους μήνες. Ο σύζυγος της Ανδρέας Μιχαλόπουλος ήδη έχει αναλάβει διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας. Έχει εργαστεί ως Διευθύντρια της εταιρείας από τον Φεβρουάριο του 2020. Επίσης, έχει διατελέσει Διευθύντρια, Αντιπρόεδρος και Ταμίας της Unitized Ocean Transport Limited από τον Ιανουάριο του 2020. Είναι κόρη του Συμεών Παλιού.


Η Ισμήνη Παναγιωτίδη, είναι κόρη του Γαβριήλ – Βίλι Παναγιωτίδη και αδερφή του Πέτρου Παναγιωτίδη. Διευθύνει την εισηγμένη ναυτιλιακή εταιρεία Icon Energy που διαθέτει 3 πλοία και την Pavimar που διαχειρίζεται 4 πλοία. Mε σπουδές στο Boston University και Cass Business School του Λονδίνου. Η Pavimar ξεκίνησε τη λειτουργία της το καλοκαίρι του 2014.


Η Μαριέλενα Γ. Προκοπίου, η μικρότερη κόρη του Γιώργου Προκοπίου, πρόσφατα τιμήθηκε με το βραβείο Next Generation Shipping – Προσωπικότητα της Νέας Γενιάς, κάτω των 40 ετών, των Greek Shipping Awards 2025. Διαχειρίζεται τις ναυτιλιακές εταιρείες Delos Navigation και Akrotiri Tankers, που διαθέτουν 15 πλοία. Είναι η μικρότερη από τις τέσσερις κόρες του Γιώργου Προκοπίου και της Αλεξάνδρας Μαμαλίγκα. Το 2019 ίδρυσε την Delos Navigation, ναυτιλιακή εταιρεία που δραστηριοποιείται στη μεταφορά χύδην ξηρού φορτίου. Το 2024 δημιούργησε μια νέα εταιρεία, την Akrotiri Tankers, με τον σύζυγο της Κωνσταντίνο Π. Λάμψια, που διαχειρίζεται δεξαμενόπλοια μεταφοράς πετρελαϊκών προϊόντων.


Η Κατερίνα Φαμέλλου, διευθύνει την ναυτιλιακή εταιρεία F-Maritime, που διαθέτει 7 πλοία. Όλα τα πλοία της εταιρείας είναι νηολογημένα στη σημαία Marshall Islands. Ο πατέρας της Αικατερίνης Χ. Φαμέλλου και ιδρυτής της ναυτιλιακής εταιρείας F-Maritime S.A. ήταν ο Πλοίαρχος Χαράλαμπος Φαμέλλος. Ο Πλοίαρχος Χαράλαμπος Φαμέλλος ήταν ο Ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος (Founder and Managing Director) της F-Maritime S.A. Από το έτος 2020, η Αικατερίνη Φαμέλλου έχει αναλάβει την ευθύνη της εταιρείας, συνεχίζοντας τη ναυτιλιακή δραστηριότητα της οικογένειας.


Η Έλπινίκη – Έλπη Πετράκη, είναι πρόεδρος της WISTA International, η οποία είναι και Β’ Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εφοπλιστών Ναυτιλίας Μικρών Αποστάσεων (EENMA), καθώς και μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Ναυτικού Επιμελητηρίου. Έχει πάντα ως στόχο να ενθαρρύνει τη διαφορετικότητα και την πολυμορφία στους οργανισμούς και να υποστηρίζει την ενδυνάμωση των γυναικών σε όλους τους τομείς ναυτιλίας. Πιστεύει στη βιώσιμη ανάπτυξη με επίκεντρο τον άνθρωπο που εκμεταλλεύεται την τεχνολογία και την καινοτομία προς όφελος του ιδίου και του περιβάλλοντος. Η εταιρεία της ΕΝΕΑ Management διαθέτει 7 πλοία, χωρητικότητας 93.594 dwt.


Η Μιλένα Π. Παππά, είναι επικεφαλής της ναυτιλιακής εταιρείας Oceanbulk Maritime και πρόσφατα συνδέθηκε με νέα παραγγελία για ναυπήγηση δύο πλοίων feeder containerships, χωρητικότητας περίπου 3.100 TEU στο κινεζικό ναυπηγείο Zhoushan Changhong International. Είναι Director of S&P και Projects’ Manager, όπως και Investor Relations Manager, στην εταιρεία Starbulk Carriers που ίδρυσε ο πατέρας της Πέτρος Παππάς. Διετέλεσε ακόμη Director της Star Bulk Carriers Corp από τον Οκτώβριο του 2009 έως τον Αύγουστο του 2014. Την περίοδο 2008-2019, εργάστηκε ως chartering broker και έκτοτε είναι σύμβουλος του εμπορικού τμήματος της Interchart Shipping, ενώ την περίοδο 2006-2007 απασχολήθηκε στο οικονομικό τμήμα της Oceanbulk Maritime S.A. Το διάστημα 2004-2005, η Μιλένα Παππά εκπαιδεύτηκε στη Merrill Lynch ως private wealth department και ακολούθως στο CoeClerici Group στον τομέα risk management department.


Η Αμαλία Μήλιου-Θεοχαράκη είναι Managing Director στη ναυτιλιακή οικογενειακή επιχείρηση Teo Shipping Corporation Greece και είναι εγγονή του Βασίλη Θεοχαράκη. Είναι κόρη της Αννίτας Θεοχαράκη και του Νίκου Μήλιου. Η εταιρεία που διευθύνει διαθέτει σήμερα έξι πλοία. Άρχισε τη ναυτιλιακή της καριέρα το 2009 ως αναλύτρια για τους κλάδους ξηρού φορτίου και εμπορευμάτων στην ICAP Shipping στο Λονδίνο. Μετακόμισε στο Λονδίνο και έγινε ανταγωνιστική ναυλομεσίτης και στη συνέχεια εργάστηκε στη Σιγκαπούρη μέχρι το 2013. Ακολούθως, εργάστηκε στο τμήμα εμπορίας εμπορευμάτων του παγκόσμιου κολοσσού εμπορευμάτων Bunge SA στη Γενεύη μέχρι το 2015. Σήμερα, είναι υπεύθυνη ναυλώσεων και πωλήσεων και αγορών στην TEO Shipping Corporation, μια οικογενειακή ναυτιλιακή επιχείρηση διαχείρισης πλοίων που δραστηριοποιείται στην αγορά ξηρού χύδην φορτίου. Η Αμαλία σπούδασε οικονομικές επιστήμες στο London School of Economics & Political Science (LSE) και με διάκριση M.A. στο Διεθνές Εμπόριο, τα Χρηματοοικονομικά Εμπορευμάτων και τη Ναυτιλία από το Πανεπιστήμιο της Γενεύης.


Η Αλεξάνδρα Γκανά ασχολείται με την Ναυτιλία είναι manager στην GANMAR SHIPPING, Γενική Γραμματέας της Ε.Κ.Ο. Ναυτιλίας της ΝΔ και μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Ένωσης Εφοπλιστών Ναυτιλίας Μικρών Αποστάσεων. Βρίσκεται στο πηδάλιο της επιχείρησης Ganmar Shipping ΜSs. BSc Maritime and marine Operations, που διαθέτει 5 πλοία.

ΠΗΓΗ

No comments:

Post a Comment

Η Φωνή του Λ.Σ. δεν υιοθετεί απόψεις από καταγγελίες και σχόλια αναγνωστών καθώς και άρθρα που το περιεχόμενο τους προέρχετε από άλλες σελίδες και αναδημοσιεύονται στον παρόντα ιστότοπο και ως εκ τούτου δεν φέρει οιασδήποτε φύσεως ευθύνη. Για οποιαδήποτε παράπονα και διευκρινίσεις ή αν επιθυμείτε να διαγράψουμε ένα άρθρο ή ένα σχόλιο μπορείτε να στείλετε το μήνυμα σας στο group.voice.ls@gmail.com.