Μειώθηκαν κατά 54% οι ναυπηγήσεις νεότευκτων πλοίων ως προς την χωρητικότητα - Φωνή του Λ.Σ.

Breaking

6.12.25

Μειώθηκαν κατά 54% οι ναυπηγήσεις νεότευκτων πλοίων ως προς την χωρητικότητα


 Μεταξύ Ιανουαρίου και Νοεμβρίου 2025, η χωρητικότητα των νεότευκτων πλοίων μεταφοράς χύδην φορτίου μειώθηκε κατά 54% σε ετήσια βάση και διαμορφώθηκε στα 25 εκατ. DWT, φτάνοντας στο χαμηλότερο επίπεδο από το 2020.

Κατά συνέπεια, το βιβλίο παραγγελιών για ξηρό χύδην φορτίο είναι πλέον 4% μικρότερο από ό,τι πριν από ένα χρόνο, αντιπροσωπεύοντας το 11% του στόλου ξηρού χύδην φορτίου.

«Οι συμβάσεις πιθανότατα έχουν χαλαρώσει λόγω των θολών προοπτικών της αγοράς», υποστήριξε ο Filipe Gouveia, Διευθυντής Ανάλυσης Ναυτιλίας στην BIMCO.

Ο αριθμός των πλοίων που έχουν υπογραφεί ως συμβάσεις έχει σημειώσει ακόμη μεγαλύτερη μείωση, κατά 61% σε ετήσια βάση μέχρι το 2025.

Έχουν παραγγελθεί μόνο 281 πλοία, ο χαμηλότερος αριθμός από το 2016. Ενώ οι συμβάσεις έχουν μειωθεί σε όλα τα τμήματα, οι παραγγελίες στο τμήμα capesize, το οποίο περιλαμβάνει τα μεγαλύτερα πλοία του στόλου ξηρού φορτίου χύδην, ήταν συγκριτικά υψηλότερες.ιώθηκαν κατά 54% οι ναυπηγήσεις νεότευκτων πλοίων ως προς την χωρητικότητα

Μεταξύ Ιανουαρίου και Νοεμβρίου 2025, η χωρητικότητα των νεότευκτων πλοίων μεταφοράς χύδην φορτίου μειώθηκε κατά 54% σε ετήσια βάση και διαμορφώθηκε στα 25 εκατ. DWT, φτάνοντας στο χαμηλότερο επίπεδο από το 2020.

Κατά συνέπεια, το βιβλίο παραγγελιών για ξηρό χύδην φορτίο είναι πλέον 4% μικρότερο από ό,τι πριν από ένα χρόνο, αντιπροσωπεύοντας το 11% του στόλου ξηρού χύδην φορτίου.

«Οι συμβάσεις πιθανότατα έχουν χαλαρώσει λόγω των θολών προοπτικών της αγοράς», υποστήριξε ο Filipe Gouveia, Διευθυντής Ανάλυσης Ναυτιλίας στην BIMCO.

Ο αριθμός των πλοίων που έχουν υπογραφεί ως συμβάσεις έχει σημειώσει ακόμη μεγαλύτερη μείωση, κατά 61% σε ετήσια βάση μέχρι το 2025.

Έχουν παραγγελθεί μόνο 281 πλοία, ο χαμηλότερος αριθμός από το 2016. Ενώ οι συμβάσεις έχουν μειωθεί σε όλα τα τμήματα, οι παραγγελίες στο τμήμα capesize, το οποίο περιλαμβάνει τα μεγαλύτερα πλοία του στόλου ξηρού φορτίου χύδην, ήταν συγκριτικά υψηλότερες.

Στατιστικά ναυπηγήσεων πλοίων

ΠΗΓΗ


No comments:

Post a Comment

Η Φωνή του Λ.Σ. δεν υιοθετεί απόψεις από καταγγελίες και σχόλια αναγνωστών καθώς και άρθρα που το περιεχόμενο τους προέρχετε από άλλες σελίδες και αναδημοσιεύονται στον παρόντα ιστότοπο και ως εκ τούτου δεν φέρει οιασδήποτε φύσεως ευθύνη. Για οποιαδήποτε παράπονα και διευκρινίσεις ή αν επιθυμείτε να διαγράψουμε ένα άρθρο ή ένα σχόλιο μπορείτε να στείλετε το μήνυμα σας στο group.voice.ls@gmail.com.