Οι αγοραπωλησίες πλοίων την περασμένη εβδομάδα επεκτάθηκαν σχεδόν σε όλα τα μεγέθη, από τα τμήματα Newcastlemax έως τα Handysize.
Ξεκινώντας από το υψηλότερο επίπεδο, το Newcastlemax «ATLANTIC LION» – 209K/2020 SWS με σύστημα scrubbers αναφέρθηκε ότι πουλήθηκε έναντι 73,5 δολαρίων ΗΠΑ σε άγνωστους αγοραστές.
Επίσης, στα μεγάλα μεγέθη, Κινέζοι αγοραστές απέκτησαν το «CAPE MERLIN» – 206K/2005 Imabari έναντι 23,5 δολαρίων ΗΠΑ.
Μέχρι το Capesize, το «DENSA SHARK» – 179,227/2012 HHI πουλήθηκε σε Κινέζους αγοραστές έναντι 32,5 δολαρίων ΗΠΑ , με βάση την Συνολική Τιμή Συναλλαγής (TC) που συνδέεται με το 101% BCI180 έως τον Ιούνιο του 2026 .
Στην κατηγορία Post Panamax/Kamsarmax, το «OCEAN VENUS» – 93K/2010 Jiangsu Jinling άλλαξε χέρια για 11,5 εκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ, ενώ το «THERESA HAINAN» – 82K/2013 Sainty Shipbuilding πουλήθηκε σε χαμηλή τιμή 16 εκατομμυρίων δολαρίων ΗΠΑ.
Στον τομέα των Panamax, Έλληνες αγοραστές απέκτησαν το «SINOKOR SUNRISE» – 77,731/2011 Jiangsu Eastern για 12,5 εκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ . Το «BASEL STAR» – 78,821/2009 Sanoyas πουλήθηκε για 13,2 εκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ , ενώ το «ASSOS» – 76,529/2009 Shin Kasado πουλήθηκε για 14 εκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ, και τα δύο σε αδήλωτα συμφέροντα.
Στην κατηγορία Ultramax/Supramax, οι Έλληνες αγοραστές αγόρασαν το «IVS WINDSOR» – 60K/2016 Oshima για 25,8 εκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ.
Εν τω μεταξύ, οι Κινέζοι αγοραστές απέκτησαν το «CAPTAIN KARAM» – 56K/2006 Mitsui για 11,25 εκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ . Τέλος, το εύχρηστο «APHRODITE M» – 34K/2011 SPP πουλήθηκε για 12,5 εκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ .
Η δραστηριότητα του S&P των δεξαμενόπλοιων αυτή την εβδομάδα επικεντρώθηκε στα τμήματα μεσαίου μεγέθους αργού και προϊόντων πετρελαίου, με περιορισμένο αριθμό συναλλαγών να αναφέρεται.
Στον τομέα των Suezmax, το «LOS ANGELES SPIRIT» – 159K/2007 Hyundai Samho αναφέρθηκε ότι πουλήθηκε για περίπου 30 δολάρια ΗΠΑ σε άγνωστους αγοραστές.
Προχωρώντας στην κατηγορία LR2, το «TORM MAREN» – 110K/2008 Dalian άλλαξε χέρια για 29 εκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ , με τους αγοραστές να παραμένουν άγνωστοι.
Στον τομέα MR2, δύο αδελφά πλοία, το «SEAWAYS OLIVE» – 50K/2008 HMD και το «SEAWAYS STAR» – 50K/2008 HMD, αναφέρθηκε ότι πουλήθηκαν και τα δύο στην περιοχή των 16 εκατομμυρίων δολαρίων ΗΠΑ .
Τέλος, στον τομέα των μικρών δεξαμενόπλοιων, Κινέζοι αγοραστές απέκτησαν το «GINGA KITE» – 20K/2001 Shin Kurushima έναντι 6 εκατομμυρίων δολαρίων ΗΠΑ .
Σάββας Αθανασίου


No comments:
Post a Comment
Η Φωνή του Λ.Σ. δεν υιοθετεί απόψεις από καταγγελίες και σχόλια αναγνωστών καθώς και άρθρα που το περιεχόμενο τους προέρχετε από άλλες σελίδες και αναδημοσιεύονται στον παρόντα ιστότοπο και ως εκ τούτου δεν φέρει οιασδήποτε φύσεως ευθύνη. Για οποιαδήποτε παράπονα και διευκρινίσεις ή αν επιθυμείτε να διαγράψουμε ένα άρθρο ή ένα σχόλιο μπορείτε να στείλετε το μήνυμα σας στο group.voice.ls@gmail.com.