Το πρώτο πλοίο στον κόσμο με μηχανισμό τεχνητής νοημοσύνης παραδόθηκε από την HD Korea Shipbuilding & Offshore Engineering.
Το πλοίο μεταφοράς χύδην φορτίου υγρού φυσικού αερίου (LNG), χωρητικότητας 180.000 τόνων, εξοπλισμένο με μηχανισμούς αυτοματισμού βασισμένους στην τεχνητή νοημοσύνη κατασκευάστηκε από την Hyundai Samho Heavy Industries για την H-Line Shipping,.
Η HD Korea Shipbuilding & Offshore Engineering και η H-Line Shipping συνεργάστηκαν και εγκατέστησαν μια λύση αυτοματισμού κινητήρα που περιλαμβάνει την ολοκληρωμένη λύση παρακολούθησης κατάστασης (HiCBM) και την ολοκληρωμένη λύση ελέγχου ασφάλειας (HiCAMS).
Και οι δύο τεχνολογίες εντοπίζουν έξυπνα κρίσεις όπως πυρκαγιές και διαγιγνώσκουν σε πραγματικό χρόνο την κατάσταση του κρίσιμου εξοπλισμού του πλοίου.
Πρακτικά χρησιμεύουν ως μέλη του πληρώματος τεχνητής νοημοσύνης λειτουργώντας με τον ακόλουθο τρόπο:
Το HiCBM παρακολουθεί και διαχειρίζεται βασικές συσκευές πλοίου, όπως κινητήρες πρόωσης, συμπιεστές και αντλίες, σε πραγματικό χρόνο.
Η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να ανιχνεύει και να αποτρέπει πιθανές δυσλειτουργίες κατά τη διάρκεια της ναυσιπλοΐας, διασφαλίζοντας την ομαλή πλεύση.
Το HiCAMS, χρησιμοποιώντας CCTV επί του σκάφους, επιτρέπει στην ΤΝ να ανιχνεύει και να αναλύει συμβάντα που σχετίζονται με την ασφάλεια σε πραγματικό χρόνο.
Η ασφάλεια και η αξιοπιστία των συστημάτων επικυρώθηκαν κατά τη διάρκεια της δοκιμαστικής λειτουργίας από τον αμερικανικό νηογνώμονα ABS.
ΜΗΝΑΣ ΤΣΑΜΟΠΟΥΛΟΣ
No comments:
Post a Comment
Η Φωνή του Λ.Σ. δεν υιοθετεί απόψεις από καταγγελίες και σχόλια αναγνωστών καθώς και άρθρα που το περιεχόμενο τους προέρχετε από άλλες σελίδες και αναδημοσιεύονται στον παρόντα ιστότοπο και ως εκ τούτου δεν φέρει οιασδήποτε φύσεως ευθύνη. Για οποιαδήποτε παράπονα και διευκρινίσεις ή αν επιθυμείτε να διαγράψουμε ένα άρθρο ή ένα σχόλιο μπορείτε να στείλετε το μήνυμα σας στο group.voice.ls@gmail.com.