Σε αυτή την περίπτωση οι καταναλωτές που έχουν καταφέρει να μειώσουν την κατανάλωση κατά 15%, δεν θα δουν το μπόνους των 5 λεπτών ανά κιλοβατώρα στον επόμενο λογαριασμό τους, αν έχουν μηνιαίους λογαριασμούς, θα το δουν όμως στον εκκαθαριστικό.
Επειδή συχνά τα διαστήματα των εκκαθαριστικών λογαριασμών δεν συμπίπτουν, θα γίνει ένας επιμερισμός της κατανάλωσης σε μέση ημερήσια βάση και με βάση της περυσινή κατανάλωση, έτσι θα καταβληθούν και τα 5 λεπτά ανά κιλοβατώρα, για όσους μπορέσουν να εξοικονομήσουν 15% σε σχέση με πέρυσι.
Ο υπουργός Περιβάλλοντος Κ. Σκρέκας, έδωσε την είδηση ότι η Ελλάδα θα προχωρήσει στην επιβολή έκτακτου φόρου 33% στα υπερκέρδη των διυλιστηρίων για το 2022, μία τέτοια πρόταση είναι και στο κείμενο των προτάσεων της Κομισιόν, με την ελληνική πλευρά να έχει εκφράσει τη συμφωνία της δηλώνοντας πως θα προχωρούσε με αυτήν την πρόταση, ακόμα και αν οι υπόλοιπες χώρες της Ευρώπης δεν την υιοθετήσουν.
No comments:
Post a Comment
Η Φωνή του Λ.Σ. δεν υιοθετεί απόψεις από καταγγελίες και σχόλια αναγνωστών καθώς και άρθρα που το περιεχόμενο τους προέρχετε από άλλες σελίδες και αναδημοσιεύονται στον παρόντα ιστότοπο και ως εκ τούτου δεν φέρει οιασδήποτε φύσεως ευθύνη. Για οποιαδήποτε παράπονα και διευκρινίσεις ή αν επιθυμείτε να διαγράψουμε ένα άρθρο ή ένα σχόλιο μπορείτε να στείλετε το μήνυμα σας στο group.voice.ls@gmail.com.