«Ανοίγουμε Πανιά» στην Πλύτρα Λακωνίας απο το Γραφείο Αθλητισμού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. (ΦΩΤΟ) - Φωνή του Λ.Σ.

Breaking

23.9.23

«Ανοίγουμε Πανιά» στην Πλύτρα Λακωνίας απο το Γραφείο Αθλητισμού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. (ΦΩΤΟ)


 Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε στην Πλύτρα Λακωνίας, στις 5-6-7/9/23, το πρόγραμμα «Ανοίγουμε Πανιά» του Γραφείου Αθλητισμού του Λιμενικού Σώματος του Υπουργείου Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής, σε συνέχεια πρόσκλησης του ομίλου «Τερψιχόρη» που τα τελευταία χρόνια παίρνει σημαντικές πρωτοβουλίες και δημιουργεί ιδιαίτερες ευκαιρίες στα παιδιά της περιοχής του, αλλά και στους μεγαλύτερους, με πληθώρα από κοινωνικές και εθελοντικές δράσεις.

Το πρόγραμμα «Ανοίγουμε Πανιά» απευθύνεται σε μικρά παιδιά προκειμένου να γνωρίσουν από τους πλέον ειδικούς την μαγεία της ιστιοπλοΐας και της θάλασσας και διαρθρώνεται σε δύο μέρη : το θεωρητικό και το πρακτικό.  

Στο πρακτικό κομμάτι οι Παγκοσμιονίκες ιστιοπλοΐας Αντιπλοίαρχος ΛΣ Αντώνης Μπουγιούρης και η Υποπλοίαρχος ΛΣ Ευτυχία Μαντζαράκη περιέγραψαν στα παιδιά τα στοιχεία της φύσης που μας δείχνουν πως τροποποιείται ο καιρός και ο άνεμος και πως μπορούμε να τα αναγνωρίζουμε, χρησιμοποιώντας παραδείγματα και λεπτομέρειες που κέντρισαν το ενδιαφέρον. Το ενδιαφέρον αυτό «απογειώθηκε» ιδιαιτέρα στην πρακτική άσκηση μέσα στη θάλασσα, με σύμμαχο τον καιρό.

Στο θεωρητικό κομμάτι η συντονίστρια του προγράμματος «Ανοίγουμε Πανιά», Υποπλοίαρχος ΛΣ Μενελάου Καλλιόπη παρουσίασε ένα πρόγραμμα ευαισθητοποίησης των παιδιών για το θαλάσσιο περιβάλλον, το οποίο έχει σχεδιαστεί με την συμβολή του Γενικού Γραμματέα Ναυτιλίας & Λιμένων κ. Ευάγγελο Κυριαζόπουλο. Το πρόγραμμα αυτό παρουσιάζει σε παιγνιώδη μορφή τα ψάρια που μπορούν να συναντήσουν τα παιδιά στα ρηχά νερά κολυμπώντας με τις μάσκες τους, τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά αυτών των ψαριών και πως μπορούμε να τα προστατέψουμε και κατ’ επέκταση πως μπορούμε να ζήσουμε καλύτερα μη διαταράσσοντας την φυσική αρμονία.

Ο ενθουσιασμός και τα χαμόγελα των παιδιών καθώς και η συμμετοχή των ενηλίκων μας είναι η κινητήριος δύναμη για αυτές τις δράσεις.




Πηγή