Εξαιτίας των αυξήσεων σε βασικά είδη τα νοικοκυριά πιέζονται οικονομικά όπως λένε οι πολίτες με τα ιδιωτικής ετικέτας αγαθά να αποτελούν πιο δελεαστικές επιλογές.
Σύμφωνα με την ετήσια έρευνα που πραγματοποίησε το Εργαστήριο Μάρκετινγκ του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών με τηλεφωνική δημοσκόπηση σε δείγμα 1.800 νοικοκυριών τον Ιανουάριο του 2024, πλέον τα ιδιωτικής ετικέτας προϊόντα αντιπροσωπεύουν το 36% του καλαθιού, από 33% που ήταν πέρυσι.
Πρόκειται για το υψηλότερο ποσοστό που έχει καταγραφεί τα τελευταία 19 χρόνια που πραγματοποιείται η έρευνα. Το μερίδιο της ιδιωτικής ετικέτας στο καλάθι των αγορών βρίσκεται πολύ πάνω του 30% των κωδικών που μπαίνουν μέσα στο καλάθι του καταναλωτή, δηλαδή πάνω από 3 στα 10 προϊόντα είναι κωδικοί private label.
Οι κύριες κατηγορίες με αύξηση των πωλήσεων ιδιωτικής ετικέτας είναι ζυμαρικά, απορρυπαντικά, χαρτικά και ο καφές.
No comments:
Post a Comment
Η Φωνή του Λ.Σ. δεν υιοθετεί απόψεις από καταγγελίες και σχόλια αναγνωστών καθώς και άρθρα που το περιεχόμενο τους προέρχετε από άλλες σελίδες και αναδημοσιεύονται στον παρόντα ιστότοπο και ως εκ τούτου δεν φέρει οιασδήποτε φύσεως ευθύνη. Για οποιαδήποτε παράπονα και διευκρινίσεις ή αν επιθυμείτε να διαγράψουμε ένα άρθρο ή ένα σχόλιο μπορείτε να στείλετε το μήνυμα σας στο group.voice.ls@gmail.com.